Pages

October 9, 2011

Memo Cinta : Part II





Setelah sekian lama terperap terendam kisah budak-budak ni kan, akhirnya dah tiba masa kita baca apa pulak yang dibalas oleh target minah-minah ni. Kalau ada yang dah lupa tu, KLIK SINI . OK lah, kita mulakan dengan Leha Gangster - Leman Botak dulu.

Surat yang lalu...


Woi kau budak botak nun di sana,

Aku dah lama tengok kau, boleh tahan gak kau ni ek, nak kata hensem tu takde ar, tapi sweet ada, macam cendol. Kau ni pun boleh dibuli-buli, kalau aku marah aku hempas je kau ni kat dinding. Weh, aku suka kau ar. Jom couple, kalau tak aku tumbuk kau sampai lumat macam daging kisar. Nak tak nak, ko kena setuju gak, kalau tak siap kau! Lepas sekolah ni kita jumpa kat belakang blok akademik. Kalo kau nak makan terajang aku, cubalah try lambat, tengok ko berani lagi tak nak lambat pasni. Bukan apa, aku kesian gak ngan ko asyik kena buli ngan si Daim tu. Pasni, aku akan protect kau, sapa-sapa yang sentuh kau, ICU la jawabnya. Jangan lupa datang tau! Bye budak botak comelku!

-Leha Gangster-


Haaa.... ni makan dia...


Duhai kakak tegap ketak err...  (isi tempat kosong)  di kelas hujung sana,

First of all, terima kasih sebab add saya, profile picture bukan main ayu lagi, realitinya nak pengsan saya dibuatnya. Saya dah ignore dah request akak tu , siap report kat Facebook as abusive lagi, kelas kan akak? Hehehe... Saya rasa akak dah salalh faham ni.Memang saya inginkan seorang awek yang ganas, brutal, dan tahan lasak tapi bukan macam akak. Akak dari jauh dah macam bonzer funfair dah, entah-entah akak dah ada 8 pack kat perut tu. Lengan mengalahkan Malik Noor, sapa yang nak kak? Yang saya nak, aweks yang macam Halle Berry, Angelina Jolie ke, paling kurang macam Megan Fox ke, baru la ada rasa macam hero sikit. Ni macam pegi date dengan ahli gusti je. Diva kat WWE pun badan tak macam akak ni. Sayani dahlah la botak, hensem lak tu. Lagi hensem dari Botak dalam Juvana tu, si Daim tak payah nak cakap la. Dia belasah tu bukan apa, sebab saya selalu bubuh gam UHU kat kerusi dia, habis rabak seluar dia tiap kali dia angkat dari kerusi tu. Pastu saya letak telur masin  yng dah expired berapa dekad entah dalam pencil case dia. Dia tak sempat nak tumbuk pun, mesti kantoi punya sebab kat baju saya ni ada CCTV, papamernagkap pengetua terus sebat dia denganrotan pastu. Tu yang dia tak puas hati tu. Hehehehe...

Bercakap pasal hal tadi, muka hensem camni nak keluar dengan akak? Please lah, akak cari la pakwe pakwe yang kaki gym tu. Abang Masel yang selalu workout kat gym tu pun dok asyik usha akak je tiap ari. Kalau bukak facebook, wall akak dia usha dulu, siap subscribe lagi. Apa yang akak post suma dia like. Akak pegi dekat dia je lah. Saya tak sesuai dengan akak. Kalau akak nak tunggu depan gate sekolah masa balik sekolah nanti, tunggulah sampai kaki akak lenguh. Dah lupa ke, saya tinggal kat banglo pengetua sini. Kalau nak rasa kena halau dengan guard cubalah. Hahaha...

Dah lah kak, citer Wonderpets dah nak mula ni. Malas nak tulis panjang-panjang, bukan dapat A dalam exam pun. Chow~

-Leman Botak Reject-


Leha : Oh tidak!!! Kenapa kau reject aku Leman? Why? Why? Why?


Kesian Leha... takpela Leha oi, Abang Masel kan ada, boleh la date hari-hari sambil workout kat gym.

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...