Pages

October 21, 2011

Aku Pulang...



Hari ni merupakan hari yang paling meng'hepi'kan dalam hidup aku (mak aih, teruk bebenar bahasanya...). Hari ni bermulanya cuti, so aku balik!!! Huhuhu....

Wait a sec, apa yang happy sangatnya???

Hehehe... ye lah, bukan selalu dapat balik cuti kan. Almaklumlah orang study oversea (seberang laut). Kalau nak kira asalnya, aku tak terfikir pun nak balik sebab nak jalan-jalan, shoppin moppin kat negeri orang nih. Tapi, sebab exam dah dekat, lagipun kesempatan nak bercuti tu ada, so terdetik la kat ati nak jumpa family sebelum exam. Ambik semangat bak kata nenek aku.

OK la, aku tak janji sama ada aku akan berblogging ke tak masa cuti ni nanti. Yang pasti, bila sampai rumah je, aku jarang mengadap laptop, online apatah lagi, sibuk main kejar-kejar ngan adik-adik kan. Kalau ada yang perasan, setiap kali cuti aku akan online maybe sekali dua je dalam masa seminggu. Kalau ada entri-entri terbaru tu, maksudnya ada la aku update blog ni ye!



Kalau sempat, nanti aku coretkan perjalanan aku sepanjang menerjah awan nano dania biru ke kepulauan Borneo. Kepada rakan-rakan yang lain yang tak sempat nak balik (especially  ke Sabah Sarawak) tu, jangan risau, pasni cuti panjang, balik la puas-puas keiyh? Amik masa ni untuk teroka tempat orang (dah macam nak teroka FELDA la pulak). Bagi yang balik tu, hati-hati masa balik tu. Kirim salam dengan family. 

Saya ingin mengambil kesempatan ini untuk mengucapkan SELAMAT MENYAMBUT HARI DEEPAVALI buat semua masyarakat India di mana jua anda berada...


Jumpa korang lagi untuk entri yang akan datang...


AAA : Yang asti esok sampai tulat dah ada entri yang aku dah set-upkan... Enjoy reading my blog yah! Bye...

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...