Pages

September 12, 2011

Sahabat-sahabat fb ku...




Ni aku nak crita kit tentang 3 orang kawan fb aku ni. Hahahaha... Bleh kira best buddy gak la (based on thir 'liking' ngan 'comment' tuh. x kurang gak siap menempel-nempel ke wall satu sama lain. Rasa cam rapat je, comfortable bila communicate ngan diorang, tapi kan kitorang x pernah face to face (ni bukan nak bertumbok ek). Heheheh. Bak kata J.Lo dalam lagu On The Floor, "let me introduce you to the club..."



1) Zudien Jiwang



Pergh.... dari nama lagi kita dah tau dah dia jiwang tahap gaban kan? Hahaha... dia orang penang, last2 aku pun sangkut habaq stail penang dengan dia. Aku ni pun main belasah je slang utara. Hahahaha.... Dah tau jiwang tu, pepaham je la ek. Ayat dia puitis-puitis gitu, x kurang gak hiporbola x logik dek akal. Pening... Pening... Dia ni bleh kira pemegang rekod penge'like' status terbanyak ar post aku, x kira ar kat wall aku sendiri ke, kat group fb ke apa ke. Sem ni dia jadi KU, good luck by the way bro! Ahax!





2)YassinYunus AnimaFidelis IudexFinalis





Ni dia 'Si Pencari Kebenaran'... Chewah! Hahahaha... Dia ni la teman aku bertekak dalam fb. Aku ni satu hal, suka tol nak bertekak, berdebat ke meskipun aku tau aku punya hujah salah & x brapa nak betul, x kira! Janji aku menang. Hahaha... Pernah skali tu aku tersentap dengan dia punya komen kat aku punye post, terus sepi x tegur gi. Sentap beb! Hahaha... Tapi bila pikir balik, nak wat apa nak bengang-bengang kan? Kawan tuuuh~ Mana tau dia jadi best buddy lak kan, mana taw. Dia ni orang Sabah bah. Kadang-kadang kesian gak nengok dia x balik tiap kali cuti, walhal aku ni cuti 4 ari pun aku sanggup balik ke Sarawak sana. Tabik la ngan U bro!





3) Sifu Bugis



Last but not least, ni dia satu lagi pahlawan Bugis dari Sabah. Aku x sure nama dia sapa, Ardie ke, Adi ke apa ke. Ahhh... lantak ar! Janji ada bunyi dekat-dekat nak sama. Hahaha... Dengan dia ni kureng sikit ar kalo nak dibandingkan dengan Zudien ngan Yassin tadi tu. x tau nak describe dia ni camner, senang citer sporting, funny (errrr...) & I think he can be a really good friend. Dia ni bleh nak kira atlet la ugak, nampak gayanya. Style mamat ni up-to-date la gak. Perangai dia? Lom juumpa dia secara LIVE gi, x sure pat masok ke x....






Ni la 3 orang yang aku jumpa hampir setiap hari, tapi x pernah jumpa sera LIVE. Bukan diorang xpernah ajak, masalahnya aku nak pegi KL tu bukannya dekat, naik KTM lak tu. Dah la aku ni mabuk KTM (x pernah dibuat orang). Insya Allah, kalau ada masa nak jumpa diorang la. Mesti jumpa gak! Hahaha... 16 September ni nak gi Dataran Merdeka la tengok diorang perform human LED tu. Good luck guys! See you there!



p/s: sorry, amik gambar dari profile tanpa kebenaran... hehehehe (=.=)

5 comments:

Aku Si Bugis said...

Stylo kot gmbr ku....komfem femes lepas ni...hahaha....

Azwan Lai Azahary said...

Perasan la kaw nih. Sengal~

Anonymous said...

Pos sengal~

Azwan Lai Azahary said...

hahahaha... sengal x sengal. janji aku hepi sudah...! Hahax~

shima said...

weyh..ardie 2 kwn skolah ak...xsgka plak..haha

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...