Pages

September 28, 2011

Log Off Seketika




Assalamualaikum dan salam sejahtera semua....

Di kesempatan ini saya ingin memohon maaf kerana mulai dari hari ini, blog saya akan sepi, sunyi dan suram buat seketika. Bukannya tak ada idea untuk entry, tapi ada beberapa masalah yang perlu saya selesaikan terlebih dahulu supaya nanti saya dapat berkongsi ekspresi diri saya bersama-sama blogwalkerz sekalian. Jutaan terima kasih atas sokongan anda selama ini. Izinkan saya untuk mengundurdiri buat seketika watu bagi menenangkan jiwa dan raga, mudah-mudahan, semasa 'berehat' dari karpet ini, saya dapat lebih banyak ilham dan pengalaman baru yang mungkin saya boleh ketengahkan pada masa akan datang. Kalau rindu tu, janganlah segan silu singgah ke entri lama dulu kala. Sekian...



Tapi jangan risau, saya akan kembali tak lama lagi dengan BERWAJAH BARU, ENTRI-ENTRI SEGAR LAGI BARU, KARYA TRILOGI DENGAN SEQUEL YANG LEBIH EPIK serta banyak lagi SLOT-SLOT BARU DAN LAIN DARI YANG LAIN. Walaubagaimanapun, sequel-sequel untuk TYPICAL MALAYSIAN, SURAT CINTA MENCARUT TAHAP INFINITI, dan MEMO-MEMO CINTA akan masih diteruskan selagi viewers semua nak baca. Sekian nukilan dari saya. Salam rindu dari Kak Jemah Kak Lehot saya.



-Azwan Lai Azahary-

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...