Pages

September 10, 2011

Bila Haiwan ber'fb'...

Pernah terpiikir gak, kalau haiwan boleh berfacebook. apa antara status yang diorang akan post ek? Ni adalah antaranya. Hahaha...





Cicak : Tuan rumah baru beli reket elektrik, gua kenduri nyamuk BBQ mlm nih…
Nyamuk : Baru habis ronda rumah Ajoi… kenyang burp, Alhamdulillah…

Aedes: Baru jer selamat bagi injekan maut, yeah!!!

Ayam: Tidaaaaaaaaaaaak, Besok majikan gua mau buat kenduri kesyukuran, gua mau di sembeliiiiihhh!…

Cicak : isteriku tersepit pintu. Cak cak cak. Tanggallagi ekor dia. Huhuhu

Kucing Betina: Anak i yang ke-5 baru tanya siapa bapaknya. I bingung nak jawab apa. I sendiri lupa bapaknya siapa. Ramai sangat la. Ahaks!

Ayam : Geng, kalo esok gua tak update status gua ni, bererti gua dah digoreng kentaki.I luv u all, BFF yo! jangan luper wat kenduri arwah untuk gua yaa…

Nyamuk: Siot, sekali drug addict gua hantam. Gua positif HIV AIDS… uwaaaaaaa.... camner ni???

Cicak : Mau ke ke bilik air anak tuan rumah jap. baru beli videocam baru, HD lagi... hahaha

Kucing: Baru je add awek sebelah umah. keturunan PARSI beb!!! Mantap gitu...

Tikus: Operasi malam ni, selongkar kitchen kabinet. Sape nak join, sila 'like'

Buaya: air kat sini kering lak, global warming ni memang tol menyusahkan aku lah

Singa: Sapa berani block ngan unfriend gua sesuka hati ni, nak makan guna tiub ker? Gua bengang skang nih!

Ikan: Cantik x profile picture I? Owner I beli aquarium baru taw, jangan jelez!

Semut: E'eh... Kak Limah nyanyi lagu 'enjit-enjit semut la. Terharunya~

Bangau: mana lak aku nak tuju nih, sesat plak dah. Oh lupa lak. Google Maps kan ada...

Anjing: Ada ke patut kucing sengal tu tuan aku bagi makan Whiskers aku dibagi makan popkorn jer. Sangat-sangat x patot. Sapa setuju ngan aku, sila like!!!

Panda: Boringnya fb ari ni, ada la sekor dua yang like, komen nya x. Huh... xde yang sudi komen status kita ke?

Penguin: went from being "it's complicated" to "single."

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...