Pages

March 12, 2012

Dia Kembali!!!


Dia pernah mencipta fenomena!!!
Segala ekspresi di minda diluahkan di alam maya
Ada kalanya menyentap hati yang membaca
Tidak kurang menyedarkan diri yang kian alpa


Mana yang baik dijadikan panduan
Mana yang buruk dijadikan pengajaran
Diluahkannya semua perasaan
Setiap kisah ditulis penuh penghayatan
Agar dapat semua pembaca jadikan panduan


Setelah sekian lama menyepi
Dia kini kembali
Bagi meneruskan misi dan visi
Yang tetunggak selama ini
Dek kesibukan terlampau tempoh hari
Tapi kini tidak lagi
Dia akan sentiasa di sini


Kembalinyadengan wajah baru, nama baru
Memulakan misi dalam suasana yang baru
Segalanya diberi nafas baru
Tapi yang samanya tetap satu
AKU ADALAH AKU...


Bagi yang merindui penulisan saya selama ini, kini saya kembali. Kerana banyak perkara yang ingin aku kongsikan di sini. Tapi kali ini andatidak akan bosan kerana dunia ohsem ini akan menjadi lebih meriah, ekstrem, lawak, seram, sentap dan menyayat hati. Dengan kehadiran rakan-rakan baru; Budak Kool dan Budak Superb yang akan menemani hari-hari anda yang mendatang. Kali ini bukan follower yang dicari, tapi pahala hasil perkongsian ilmu buat semua di sini. Teruskan menyokong saya, dan umpa lagi...

ABO: Blog Aku Budak Superb dan Aku Budak Budak Kool akan datang tak lama lagi...

1 comment:

dariilhamkehati said...

dah macam calon pilihan raya dah care perkenalkan diri tuh , ahahaha ~ but comel gmba2 tuh , hehehe

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...