Pages

February 1, 2012

Woi, gay ke???


Sindrom gay (bukan yang happy punya, tapi erti hubungan sejenis punya hal) ni bukannya asing buat kita semua, lagi-lagi masa zaman sekolah dan IPT, memang bersepah. Nak yang bottom, top, flexi, semua ada...
Bukan nak salahkan mereka saja, mungkin kurang bimbingan agama dari ahli keluarga. So, kita tak bolehlah nak put the blame on them saja.

Korang nak tau macam mana nak tau yang seseorang tu gay. Cara-cara ni taklah 100% betul, tapi still boleh dipertimbangkan apa yang kita nampak dan kita rasa. OK, selalunya golongan mereka ni :

  1. Selalu puji kehenseman ataupun ketegapan body lelaki lain. Serious, kalau budak-budak gila workout yang puji tu lain la, tapi yang ni lain bebeno pulak, sampai ke 'dalam-dalam' pun diorang boleh describe dengan tepat dan penuh nafsu
  2. Suka pegang benda tuuu... lelaki lain. Mula-mula tu memang la bergurau, pastu mula jadi tabiat yang makin hari makin menjadi lagaknya. Sampai satu tahap kita dikokak tanpa sedar.
  3. Bila pandang lelaki tu, lain macam je, macam singa nak terkam anak rusa. Kalau yang muka jambu-jambu tu, pandangan dia still maintain lagi, tapi kalau berjumpa lelaki tak berbaju lagi badan yang ketak-ketak, siap ada six pack tu, memang pandangan dia tajam mengalahkan pedang samurai. Kalau tengok memang ngeri. Kompom budak tu kena aim lepas tu.
  4. Susah nak rasa teransang ataupun paling kurang rasa syok dengan perempuan. Perempuan, walaupun hot macam Katy Perry ataupun Beyonce lalu depan dia, dia buat derk je, walhal kalau lelaki normal mata memang akan tertumpu buat beberapa saat paling kurang, ni tak, pandang pun tak.
  5. Lelaki lembut tak semestinya gay, tapi gay sudah semestinya lembut. Tapi mostly yang lembut-lembut ni kategori bottom la (spesis perempuan), yang gagah sikit tu, badan tough-tough (tak semualah) tu pulak top (spesis lelaki), yang fleksibel sikit, boleh bertukar 'jantina' (bottom atau top) ni pulak kategori flexi.
Nasib di Malaysia perkahwinan sejenis belum dibenarkan!

So, kalau ada kantoi ngan korang, ataupun korang jadi 'sasaran', berjaga-jagalah ya. Mereka ni bukannya jahat pun, cuma amalkan hidup songsang je. So, kita sebagai measyarakat ni kenalah sokong dan bantu mereka. Maksud saya bantu di sini bukanlah dengan anjurkan festival gay ataupun seks songsang tapi  bimbing mereka ke jalan yang benar, bukannya caci maki dan sisihkan mereka. Tu hanya akan membuatkan mereka semakin membuas melayan nafsu songsang mereka.

Kepada yang berkenaan, saya mohon maaf sekiranya entri kali ini buat anda kecik ati ataupun terguris, tapi apa yang salah adalah salah. Yang salah kena diperbetulkan juga. Harap maaf...


No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...