Pages

November 16, 2012

Oh My Blackout!




Aku rasa benda yang paling menyakitkan hati ialah bila kita blurr depan exam paper walhal tajuk tu yang korang belajar separuh mati malam sebelumnya. Punya la belajar separuh mati macam nak tersembul biji mata bagai, siap leh ajar member-member lain ala-ala Professor Dumbledore, tapi sendiri tak ingat satu keyword pun bila mengadap soalan tu. Yang ni pernah gak ar aku rasa. Tak pasal-pasal aku kena menganjing lam paper tu. Huhuhu…. Nasib pointer still tinggi (mode riak… haha)

Pernah gak ar masa sekolah dulu aku tetiba blackout masa exam English, PMR kalau tak silap aku. Masa tu aku tengah bergaduh ngan member kamceng aku. Aku ingatkan aku sorang je macam tu, rupanya dia pun stuck jugak, walhal soalan yang dibagi senang gila. Pas exam tu apalagi, kitorang pun berbaik balik lah. Kalau nak diikutkan memang trauma sampai sekarang. Kalau ada yang bergaduh tu, baik korang berbaik balik, kalau tak jadi kawan pun tak apalah, asalkan korang tak menanggung benda ni. 

Moral of the story, kita kena bersedia fizikal, mental dan spiritual apatah lagi intelektual bila nak berdepan exam ni. Apa-apa saja boleh berlaku, blackout ni dah kira antara peristiwa tak terjangka yang paling ringan la, belum lagi tetiba kena sawan, pengsan ataupun hilang ingatan masa jawab paper. Bagi yang tengah SPM tu, all the best yo…

Budak Ohsem : nasib je paper BI tu A, kalo tak percuma je anak orang tu jadi arwah aku kerjakan

1 comment:

Anonymous said...

After getting more than 10000 visitors/day to my website I thought your akubudakohsem.blogspot.com website also need unstoppable flow of traffic...

Use this BRAND NEW software and get all the traffic for your website you will ever need ...

= = > > http://get-massive-autopilot-traffic.com

In testing phase it generated 867,981 visitors and $540,340.

Then another $86,299.13 in 90 days to be exact. That's $958.88 a
day!!

And all it took was 10 minutes to set up and run.

But how does it work??

You just configure the system, click the mouse button a few
times, activate the software, copy and paste a few links and
you're done!!

Click the link BELOW as you're about to witness a software that
could be a MAJOR turning point to your success.

= = > > http://get-massive-autopilot-traffic.com

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...