Pages

July 15, 2011

Sentap punya hal!

Giler ar. Sentap giler aku ngan budak tu semalam. Mulut memang takde insurans betul. Rasa macam nak letupkan je mulut dia tu, biar tak boleh cakap. Buat semak telinga aku je.

Ada la semalam ni awal pagi aku dah happy-happy pegi kuliah, almaklumlah kepala tengah mereng pagi-pagi kan. Tiba-tiba bendahari kelas aku bagitau la yang dia nak mintak bayran kelas kepada sesiapa yang belum bayar tu. Aku pun dengan nada berseloroh, cakap camni:

Weiyh, aku dahbayar la duit kelas tu. Tengok sekarang, baru tau macam mana jadi bendahari kelas. Aku last year punya la susah nak mintak duit dari korang, pastu claim bukan main lagi mahal. Hahahaha

Tengah kitorang ketawa tu, ada la sorang nenek sihir bermuka puaka ni datang menyelit. Dengan nada sinis, dia menjampi:

Kitorang bayar tau. Bayar RM15 saja. Daripada last sem, bayar RM120 seorang. Tapi tak tau mana pegi duit tu? Kamu makan duit kitorang ye?

Peerrgghhh... Dasar mulut puaka! Bangkai anjing pun tak macam tu tau! Sedar la diri tu sikit. Dah sakit tu, jaga la bahasa tu sikit. Kang ada kaki ko tu aku cabut karang! Kalau tak aku lipat dua macam handphone flip tuh! Panas gila hati aku masa tu. Nak marah tak leh, sebab baru nak start kuliah kan, takkan nak marah awal-awal pagi.



Aku memang tak suka ngan pompuan ni, dari sem first lagi. Sampai bila-bila pon. Biar la aku sekelas ngan dia 11 sem, sampai bila-bila aku takkan suka dia. Aku kalau dah respect orang tu betul-betul, aku memang respect. Tapi kalo orang tu buat aku hilang rasa hormat, sorry to say la, aku rasa ko takkan survive. Nanti bila anak murid ko tu nanti balas kat ko sendiri, baru la ko tau. Dah selalu ungkit pasal rasist. Takde maknanya kitorang ni nak rasist-rasist ni. Kalo raisin (kismis) takpe gak, boleh makan. Kenyang perut aku. Ni buat sesak hidup aku, buat semak kepala aku je. Hish, apa pon tak boleh!
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...